sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

1. Aloitus

Moi kaikille!

Mun nimi on Lydia ja olen syntynyt vuonna 1997, eli siis tänä vuonna täytän 18. Asun Päijät-Hämeessä ja käyn lukiota. Tosin nyt olen ollut sairaslomalla melkein koko kevään sairauden takia. Ehkä jossain vaiheessa avaudun siitä enemmän, jos siltä tuntuu. 

Omistan pikkuisen Kyllikki-koiran ja vähän isomman Elma-hevosen. Tästä voikin päätellä, että harrastuksiini kuuluu ratsastus :) Lisäksi harrastan ruuanlaittoa ja liikuntaa. Kaverit on mulle kanssa tärkeitä, vaikkei niitä paljon olekaan. Yksi kuitenkin riittää, jos laatu on hyvä ;) 


Kyllikki.


Rakastan suklaata ja kaikkia salaatteja. Lempiruokiini kuuluu perus nakkikastike ja kananmunakastike. Väreistä pidän räikeistä, näkyvistä väreistä. En tykkää yhtään värittömistä vaatteista tai koruista. Persoonallisuus on tärkeää! 

Kuuntelen aika monenlaista musiikkia, jota tulee NRJ:ltä ja Loopilta. Suosikkeihin kuuluu ihan ykkösenä Adam Lambert. 

Tämä kertomus varmaan riittääkin musta näin alkuun, myöhemmin tulee enemmän juttua kun blogi heräilee kunnolla eloon! :)


Minä.

1 kommentti:

  1. Löysin sun blogiin ibd-sivuston kautta ja huomasin että asutaan samalla alueella. :) Itellä kans todettiin vuosi sitten jonkinlainen ibd ja kaipailisin vähän vertaistukea, jos haluat niin kirjoittele s-postia out0lintu@hotmail.com :)

    VastaaPoista