keskiviikko 9. syyskuuta 2015

12. Liikunta on paras lääke



Oli pakko tulla taas kirjoittamaan, viime viikko oli aivan mahtava ns. "hyvinvointiviikko". Olin siis liikkumassa melkein joka päivä ja yhtenä päivänä myös hieronnassa. Tuli myös syötyä terveellisesti (niin kuin aina nykyään) ja juotua vettä! Mulle ihan outo juttu tuo veden juominen, yleensä oon vaan juonut jotain sokerittomia mehuja. 




Eilen mulla piti olla Sh´bam -tunti, mutta pääsinkin yllätyksenä kuntosalille opettelemaan laitteiden käyttöä. Oli kyllä ihan mahtavaa, salilla käynnistä tulee uusi harrastus! ;) Sain lisäksi treeniohjelmankin, että osaan sitten tehdä oikean määrän toistoja ja laittaa laitteeseen oikeat painot. Kohta musta tulee timmi kuin mikä! (tosin kortisoni pitäis ensin saada pois..)


Strösselit :)




Päivän asuna tänään toimi rento college-paita ja vaaleat farkut.
College: Cubus // Farkut: Dr. Denim




Koulu on mennyt nyt hyvin, kun nostin kortisoni-annosta hiukan...Yritetään kuitenkin saada sitä pienemmäksi ja lopulta ihan kokonaan pois. Mun lääke on niin uusi, ettei tiedetä oikein miten se tehoaa. Olo on kyllä parantunut huomattavasti juuri ton lääkkeen ja liikunnan avulla!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti